Torsdagen i ord

Jag var ju och klippte mig förut... Så skönt det var att bli ompysslad, ni anar inte! Det började med en färgning av utväxten, sen klippningen som gjorde mig ett par kilo lättare känns det som... :) Donnie tunnade ur en hel del, och så blev det en lite kortare lugg för att göra något annorlunda med håret.. hehe
Försökte mig på att ta en bild förut, men det blev inget bra... Kanske imorrn när masken är på istället? 

Kostade på mig att köpa shampo/balsam också från Tigi. Det blev Dum Blonde i 750ml flaskor. De lär räcka i en heeel evighet! Najs najs...

Det blev en liten shoppingtur med lätt lunch ihop me mamma senare också, hittade lite smått å gott... :) Lägger upp lite bildbevis strax.

Nu väntar lite städ och plock, och så ska jag försöka komma på nåt bra till middag... hm...

Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0