Trött i knoppen

Som sagt.. Det var ju dans igår, Hedins spelade i Hallunda. Det blev en kul kväll med mycket bra musik och lite skratt...:) Kul att träffa min vän Ia och hennes lillfis som närapå sparkade sig ur magen... *S* Och så de andra också, ingen nämnd ingen glömd... ;)

Kvällen avslutades på Donken och vi konstaterade att de som jobbar där har faan ingen känsla för service eller en god lyssnarförmåga när man lämnar sin beställning... Allt var preciiis som vanligt med andra ord. Jag styrde Bettan hemåt och de tog bussen sin mot terminalen där de skulle stå över natten. Jag kom hem alldeles försent med tanke på att jag började jobba imorse klockan åtta.... Fick inte många timmars sömn, och under de timmarna drömde jag skumma drömmar, som jag inte kommer ihåg så mycket av egentligen. Men när jag drömt mycket så blir jag extremt trött hela dagen efteråt... Why??

 

Kommentarer
Postat av: Patrik

Ja det är tufft att komma hem sent o sen upp några timmar senare. Jag drömde själv häromnatten att jag gick upp på morgonen och fann ytterdörren öppen. Vid närmare titt, så hade plånbok, kamera och mikrougn försvunnit !!!! Lite olustigt. Det var iaf ingen sanndröm.



Kul att ni hade trevligt iaf.



Önskar en God Natt

2009-11-04 @ 21:04:47
Postat av: Walentin

Hoho :)

2009-11-04 @ 23:57:03
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0