Vad göra?

Besöket på banken gick jättebra! Så nu har jag ordnat pensionssparande och ett nytt sparkonto... Kanske kan bli ordning på mig med så småningom.... ? Den som lever får se... Tycker iaf att man är värd några vuxenpoäng... *S*

Hittade lite nytt på BikBok förut oxå, kanske blir lite bildbevis på det... :)

Nu ska jag ner och hänga tvätten på tork, sen blir det till att åka och handla lite mat och grejs....

Har lite annat i huvvet också som gör att det börjar banka.... *ajj* Kan va bra att komm iväg och tänka på annat... hmm..... Som sagt, kan bara gå åt h-e eller bli jättebra...



Kommentarer
Postat av: Nina

Hej! Vilken fin blogg du har. Kolla gärna in min. =)

2009-11-19 @ 18:04:35
URL: http://mittlivsomcatty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0