Än är inte undrens tid förbi...



Jag styrde ju bettan mot Skopunkten tidigare idag, för att kika efter nya skor. Det är fasen inte lätt att hitta skor, precis som jag sagt tidigare. Trist med dagens mode! Men idag hade jag mer tålamod, att kika runt lite mer var min melodi.. :)


Bild 1: Ballerinaskor som jag ska ha som dansskor. De jag har nu är slitna, och har lite hål...

Bild 2: Typ stövletter med liten klack, jättefina! Kan man ha till leggings/tights eller jeans.
Är det min stil? Kanske inte, men kan bli... :) Tror de kommer passa bra till de leggings jag köpte igår.. :)

Bild 3: Dra på-stövlar i kortare modell, jättefina tyckte jag!
Passar bra nu innan vintern och snön kommer...:)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Själv tycker jag att det finns så många snygga skor att det är svårt att välja =)

2009-10-27 @ 15:29:40
URL: http://sofiacharlotta.webblogg.se/
Postat av: Jessa

Sofia, visst är det så... L Fast oftast är mitt problem att jag inte får på mig alla snygga stövlar som finns... :(

2009-10-27 @ 19:59:19
URL: http://jezzaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0