Dagens

Det är lördag idag.. Och det går trögt, så trögt att vakna till liv. Denna vecka har innehållit ganska mycket, känslor och tankar, funderingar. Det är lite fullt i huvvet just för tillfället, kan man säga. :)

Förra fredagen blev det lite dans, på Yesterday i Vallentuna, och så upp och jobba förra helgen. Behöver jag tillägga att det var segt som segaste kola?? Men det gick bra att jobba, en skön helg med bra samarbete och alla hjälptes åt, me like!

Som ni vet så var det ju kursavslutning i veckan och det gav mycket känslor och funderingar. Jag upprepar mig lite, jag vet.. Men jag är lite mallig och känner att jag måste få vara det. Så stolt! Över mig själv och mina kurskamrater. Vilken resa vi gjort! Och den har egentligen bara börjat... Vem vet vad framtiden kommer ge.. ?

Igår var det dans igen, Wahlströms på Mälarsalen. Jättekul att se/höra dem igen efter deras semester, men... Jag gillar inte Mälarsalen längre! För det första så var det en annan lokal, Mässhallen, och den gillar jag inte alls. Och så har de höjt entren till 170(!!!!!!!!!!!) kr. PLUS 20kr i garderob. Helt hutlöst!!! Och så är det en del folk som jag retar mig på.. hmm... Men som sagt, Wahlströms var lika bra som vanligt. Väntar med spänning på nya skivan som kommer nån gång i början på nästa år! Talade om att jag tog lite hjälp av dem i min redovisning, kul tyckte de!

Nu lite mer kaffe...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0