Dansa!

Det har varit alldeles för dåligt med dans på sistone... Ja, jo.. Har ju varit ute lite, men har inte dansat så jättemkt. Trist! Så på fredag har jag tänkt mig ut igen. Ett band som heter Svänzons spelar på ett ställe utanför Vallentuna, Yesterday heter det. Det är inte mitt favoritställe, men det funkar som man brukar säga.. :) Jag hoppas få en dans eller två i alla fall. När man är som jag, så gör det inte alltid så mycket om man inte får dansa under kvällen. Men ibland blir det lite för trist att sitta still när det kommer en bra låt...*S* Det liksom spritter i benen.. :D Och jag råkar veta att Svänzons har en hel del bra låtar.... :thumbup:

Jag är lite (eller väldigt) dålig på att bjuda upp, vet egentligen inte varför... För jag vet att jag kan dansa! Jag försöker bli bättre på det, det går sakta men säkert framåt. Jag menar, har ju varit ute i svängen i typ..... 12 år eller nåt sånt... *S* Fånigt egentligen.. För även om man skulle få nobben, så finns det desto fler man kan fråga...








(bilden hittad på google)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0