Det surrar...

Sitter här i min soffa... Kom hem vid sextiden och vände i dörren. Jag hade ju lovat mamma att köra henne, då hon behövde handla inför helgen. Och nu sitter jag här... Full av tankar och funderingar kring det som hänt de senaste dagarna. Ojoj... Jag är så impad av alla som var med i Utvecklingsgruppen, vilken resa vi gjort! Och detta är bara början, vem vet var detta ska sluta... För min egen del kan jag säga att jag är mäkta stolt och impad av mig själv... Redovisningen igår... Det kändes skumt, för jag kommer knappt ihåg vad jag sa under mina sju (!!!!!) minuter. Visade mitt bildspel som jag byggt upp och pratade lite kring det.  Men annars är det helt blankt... Men huvudsaken är att jag klarade det, känns jävligt bra!

Vi fick alla ett diplom och en bok vid avslutet idag. Diplomet har just nu en plats på min hylla ovanför sängen, tror att det eventuellt kommer hamna nånstans på väggen... :) Här får ni se hur fint det är... :) Trots felstavningen av mitt namn så kommer detta diplom alltid att betyda MKT för mig.. *L*


Kommentarer
Postat av: Patrik

Grattis !

Fint diplom. Nu i efterhand måste det kännas skönt. Att utmana sig själv och ibland tillfälligt tappa fotfästet från det trygga och säkra för att därefter inse att man vidgat dina gränser är ett säkert sätt att höjda självförtroendet.



2009-10-08 @ 21:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0