FärjanHåkan inspirerar

Jag har precis kikat på sista avsnittet av färjan. Håkan sade upp sig och slutade på båten. Han kände att han ville utvecklas, och jag förstår honom. Blir lite inspirerad av honom faktiskt! Jag vill också utvecklas vidare.. Har förvisso genomgått utvecklingsgruppen som gav en hel del, men det känns ändå som att något fattas. Jag vet inte vad, men jag ska försöka ta reda på detta, på ett eller annat sätt. Som det känns nu, så behöver jag hitta nytt jobb för att kunna utvecklas. Jag menar, det är svårt att komma längre där jag är idag. Kanske jag ska försöka mig på nån annan form av butik? Bara för att testa? Eller ska jag söka mig vidare inom coop...? Eller vad f-n ska jag göra??? Nåt måste hända snart, det är en sak som är säker. Det är inte det att jag inte trivs på mitt jobb, det gör jag. I alla fall till 95% av tiden. Det går upp och ner som på alla ställen, skulle jag tro.

En sak vet jag i alla fall, nu väntar en lång varm dusch innan sängen... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0