Fredag imorrn...

Och då börjar mitt 6dagarspass på jobbet, och det är lååånga dagar som väntar... Men jag har ju sagt det förut, har ju valt detta yrket självmant, så ska väl inte klaga. Fast ibland skulle det vara skönt att ha ledigt tre dagar i rad, men det händer aldrig om jag inte tar ledigt eller semester... :(
smileys
En liten, eller ganska stor, tröst i det hela är att onsdagen är jag ju i Solna och inte på jobbet. Även om det kommer vara en tung och lååång dag av förklarliga skäl, så kan det ju vara lite skönt att byta miljö för två dagar.

Annars har jag inte gjort så mycket idag, suttit i soffan och kikat lite på tv, bloggat och fixat ny design.. (Vad tycks??) Och städat lite, tvättat... Som vanligt när man e ledig, typ.. :) Och så har jag ju självklart fixat några saker som behövdes, kommer kännas mycket lättare framöver, hoppas jag!

De som känner mig vet att jag färgar håret... Och idag fick jag nog av min utväxt som dessutom avslöjade fler och fler hårstrån av en färg som jag inte vill veta av på minst 30år... *S* Så nu är det nyfärgat och ursköljt, najs najs! När lönen dyker in på kontot så blir det en klippning också skulle jag tro.. :)

Och nu... Ska jag stänga av allt och krypa ner i sängen... Kika lite i matteboken... Lite butiksekonomi som ska pluggas in.... :)

natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0