Fredagsmys?

Det blidde ingen dans ikväll. Jag kände att jag måste orka med helgen med allt vad det innebär, så det blev en kväll i tvsoffan hemma hos syrran. Och så lite smågodis, mumsigt värre!

Det är ju en lång jobbhelg som väntar, och det gäller att försöka vara någorlunda pigg, så det passar sig inte att vara ute och svira fram till ett, och vara hemma igen vid halv tre ca. Har ju hänt så några fredagar innan en jobbhelg, och de jobbhelgerna var inte roliga, kan jag lova! Även om man haft jäkligt skoj de fredagar de hänt... :D

Har funderat lite mer på saker man kan bli irriterad på hos kunderna...

Att de sätter i system: Ojj, jag glömde ta kasse... Ni ska veta att alla kassar som vi bjuder på, kostar oss tiotusentals kronor varje år, det ni!

Under sommaren när det är fint och varmt ute så kommer det ofta lite dumma kommentarer.. Vad synd det är om dig som måste jobba idag...
Eller när det är kallt ute på vintern... Vad skönt för dig att du får va inomhus.... Men det kan vara minst lika kallt att sitta i kassan, det drar ju från dörrarna hela tiden...

Vi har ju ett slutet kassassystem, där pengarna "göms" och är oåtkomliga, som kallas Safe Pay. Typ som Icas cashguard, om ni vet? På Icas system så är det en liten springa där man släpper ner småpengarna en och en. På vår safepay är det som ett stort hål, man kan släppa ner en mindre mängd mynt på en gång. (vi fyller på med växel där) Många kunder: Men, var ska jag lägga mynten då? Eeeh... Är hålet för stort då eller?

Nog för idag/ikväll.. Dax att släcka ner och sussa några timmar...

Ha en bra helg alla!








Kommentarer
Postat av: Patrik

Ingen dans här heller. Pendlat mellan soffa/dator och lite småplock.

Trevlig helg !

2009-10-30 @ 23:35:34
Postat av: Helene

naw :) hihi. stackare då.

vart jobbar du då? :D usch, är nog dags för mig med att skaffa work! :O

nja, kanske fest idag, är dock jätte sugen på bio!

2009-10-31 @ 12:15:45
URL: http://hholmstedt.blogg.se/
Postat av: define

hej ska vi följa varandra på bloglovin????

2009-10-31 @ 13:13:19
URL: http://definee.blogg.se/
Postat av: define

har just lagt till dig<3

2009-10-31 @ 19:41:32
URL: http://definee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0