Ikväll

Ikväll har jag suttit och skrivit min sista uppgift till Utvecklingsgruppen, ett brev till en blivande deltagare. Det var inte lätt, men när jag väl kom igång så... :) Jag har skickat iväg det och funderar nu på om jag ska publicera det här. Men det blev ganska långt. Så jag skulle få ta det i omgångar i så fall. Får fundera lite på det... *S*

Jo, och bilen då.. Mm, ett lock för hålet där man fyller på olja fattades... Och oljan som läckt ut på motorn har gjort att det luktade inuti bilen. Men till saken hör att jag inte varit å fingrat på detta lock, utan den som var där sist, var den mekaniker som servade min bil i augusti... Skumt va? Mm, tyckte jag med. På måndag finns ett nytt lock att hämta hos verkstan, hoppas det räcker med och att det inte är något annat fel... Då blir jag TOKIG! :mad:

Nu ska jag försöka sova, känner mig varm efter badet förut... *puh*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0