Jag har en plan

Det finns inget att titta på, på tv. Så nu ska jag sätta fart, tänkte chocka mig själv litegranna.. *S
Disken först, sen bädda rent... Dammsuga... Städa i badrummet... Man får passa på när man är ledig, för på kvällarna när man kommer hem från jobbet finns inte orken.

Sen när frissan öppnar ska jag ringa och boka tid, hoppas Donnie har tid nästa vecka! Funderar lite på om jag ska sätta i några slingor med löshår också, i nån cool färg. Har haft några små knallrosa i förut, kanske ska ta det igen? Det blir en kontrast till mitt kolsvarta hår... :D

Nepp....


Tjing tjing så länge!

 


Kommentarer
Postat av: Therese Sundahl

Sådär brukar jag också tänka. Disken, städa, bädda, sen hamnar man framför tvn eller datorn ändå. Hihi..

Skämt o sido, man hinner inte med så mycket när man jobbar. Gäller att ta tillvara på de lediga stunderna!

Ha det gott!

Kram Therese

2009-10-29 @ 11:54:52
URL: http://theresesundahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0