Julen är snart här!

Ja... Eller... Det är typ nio veckor kvar... Men på måndag ska alla ordrar för julskinkorna vara inne.. Eh, känns tidigt! Och det är inte lätt att få till det bra. Jag är ju fortfarande ganska ny på detta med såna viktiga beställningar... Gaah!! Så om jag börjar yra om skinkor och svintungor så skrik till!  :P Och vi ska lägga alla andra viktiga ordrar på måndag också, lika bra att fixa det på en gång, så alla får sitt julgodis och pepparkakor.... ;)

Brukar tycka att julen är mysig annars, med lite julpynt och en massa ljus... Jag gillar ljus som ni vet... hehe Så lite längtar man, dels för att då e man liite närmare våren... *fniss* Och så är det kul att jobba när det är mycket att göra... (även om det ibland känns jobbigt)

Nuu mina vänner ska jag överge soffan för några minuter och ställa mig i duschen..... *mmm*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0