Julmust, me like a lot!

Sikken dag! Har varit helt sjukt mycket att göra på jobbet idag, men kuligt! Tycker det är kul som sagt, när det är mycket att göra, så länge arbetet flyter på bra.. Blev lite rörigt ett tag där, men det ordnade upp sig till det bästa, tror jag i alla fall. Ska dit ett par timmar imorrn bitti och hjälpa till lite med uppacket av varor och så. Egentligen min lediga helg, men då kan jag ju passa på att "säga hej" till morfar och mormor, tända ljus....  

Nu sitter jag i syrrans soffa, med min dator i knät och syrran sitter med sin... Nördigt? Lite kanske... *fniss*
Har druckit första julmusten för denna höst/vinter... Är det för tidigt?? Kanske, men gott som fasen! :P Och det ska vara Apotekarnes julmust, inget annat! Syndar lite till och mumsar grillchips också.. Gottigt! Har idol på, men kikar med ett halvt öga... Roligare detta jue!

(bilden hittad på google)


Kommentarer
Postat av: Patrik

Ja ! Snart är det dax för säsongens julmust-premiär. Skål !

2009-10-25 @ 20:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0