Ledig!

Nu får jag slå mig själv på fingrarna igen... Det här med bloggeriet har fått ligga lite på is i veckan, igen... Har inte haft nånting att skriva känns det som, inga ideer och tankar som jag fått ner i ord. Men så blir det ibland!

Den här lediga torsdagen har jag sett fram emot länge, typ sen jag gick på mitt 6dagarspass förra fredagen... Det har varit en tung vecka, med rätt mycket att göra och mycket att tänka på. Ni vet ju att jag jobbar i affär.. Jag jobbar i en CK-butik, och denna helgen som kommer, firar vi att CK har funnits i Järna i 100år (har inte legat på samma plats hela tiden). Ganska coolt tycker jag! Så det blir lite jippon och extra erbjudanden i helgen (fre-sön). Detta gör ju att man har velat maxa butiken med varor och så inför detta. Kul, men tufft!

Idag då... SKa alldeles strax ner till tvättis och slänga i lite tvätt..
Sen bär det av till SKHLM för att shoppa lite ihop me mamma.. :)
Ska bli kul, hoppas man hittar nåt bara... Ni kan väl ana ett av mina mål... hehe Gina tricot!! Och så vill jag kika efter nya skor... Börjar ju bli dax för vinterskor.... Och så blir det säkert en liten fika... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0