Lite av varje

Klockan är nu halv tre... Jag sitter fortfarande i lunchrummet på jobbet och väntar. Med facit i hand så hade jag kunnat åkt hem emellan, eller i alla fall åkt in till stan för att kika lite. Men nu känns det som att jag får vänta här. Ringde precis till verkstan, de skulle precis till att börja med den. :thumbdown::thumbdown: Varför skulle jag lämna den på morgonen för då, om de inte tog sig an bettan förrän nu.. *sucka*

Aja... Har iofs käkat lite godis som ställdes in här förut... Det är lite bra att jobba i affär ibland... Speciellt såhär ett par månader innan jul.. hehe Och så har jag beställt en ny parfym via GratisBio, så hoppas den kommer redan imorrn eller på måndag! Längtar... :)

Tog mig en liten promenad förut också, upp till solariet som sagt... Det var skönt! Inte för att jag kände så mycket värme när jag låg där, men lite i alla fall. Man kan säga att jag somnade på en gång nästan.. :D Innan jag la mig där så var jag upp och tände ett litet ljus på kyrkogården hos mormor och morfar. *R.I.P.*

Och just nu så sitter jag med fjärde koppen kaffe för dagen... Det får nog räcka sen för en stund... *S*

Just det.. Kika in på denna sida! Verkar vara väldigt lätt att samla poäng, för att sedan växla in mot presentkort, eller olika varor och produkter. Kostar inget att vara med, om du inte utnyttjar olika erbjudanden som inte alltid är gratis.


Besök Gratis-Fashion.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0