Nåååå?

Jag känner mig obeskrivligt trött... Sliten... Kanske lite ledighet vore på sin plats... ?
Hmm, finns ju lite som händer i början på november, men då behöver jag ta ut semesterdagar. Och vet inte om det skulle funka riktigt på jobbet med allt som händer och sker där. (mkt förändringar på g) Jag får ta mig en redig funderare! Man vill ju inte slösa bort alla sparade dagar.. *S* Får väl välja en av sakerna.. Hmm, men jag vill ju båda! Sikka problem... :rolleyes: Saken är, att det inte heller skulle ge mig mycket vila... Men kul skulle jag ha! Och kanske också få släppa tankarna på jobb och annat tjafs...

Nåväl..

Imorgon är det torsdag, och det är min lediga dag! Ska iofs upp tidigt till tvättis, men det är skönt att bli av med tvätten så fort som möjligt. Tänkte ge mig till gymmet sen när tvättstugan är avklarad, och det blir för tredje gången denna vecka. Liiite duktig känner jag mig måste jag säga... ;) Fast jag ska väl inte säga för mkt förrän imorrn kväll.. hehe

Skulle behöva klippa mig också, har inte varit hos Donnie på två månader, snart är det nog tre. Och det är himla länge! Mitt hår är av den lite torra, risiga typen och behöver klippning i stort sett var sjätte vecka. Och det växer som ogräs, när jag färgat utväxten så tar det kanske tre veckor innan det börjar synas igen. Det är väl inte så jättebra att hålla på å färga håret så ofta, så jag försöker hålla mig till var sjätte vecka ungefär. Hmm, får nog ta tag i det där snart!



Kommentarer
Postat av: Viktoria Nordenberg

Hej!

Jag var på premiären av "this is it" igår.

Jag har skrivit om filmen på min blogg,

läs gärna om du vill veta lite om filmen

& vad jag tyckte. Ps. Du borde se den! ;D

Kram!

2009-10-29 @ 08:53:13
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0