Saknar!

Mm, det finns lite som man saknar... Bla träningen.... Har inte varit på gymmet på en månad snart. Det måste till en bättring, känner jag. Att jag inte varit där på så länge beror mest på att jag inte mått så bra, både i knoppen och kroppen. Har känt av en förkylning som inte vill bryta ut, och så den förbannade tandvärken som nu gett med sig.. *hoppar jämfota* Bortförklaringar kan tyckas, men när man inte mår på topp så känns det inte så himla lockande att ge sig till gymmet, faktiskt.

Så jag hoppas på att orka mig dit iaf en gång nästa vecka, känner att det behövs. Att jag inte hinner med fler gånger, beror på att jag har ju kursavslutningen ons-torsdag... Det känns pirrigt! Undra om det kommer bli sorgligt att säga hej då.... ?

Nu blir det lite disk att ta reda på... Sen ska jag fixa mig en kopp kaffe till chokladen jag köpte förut... Marabou Amigo.... *MUMS*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0