Söndag

Gårdagen blev jättetrevlig och brorsan blev nöjd över presenten.. :) Han fick presentkort på kläder, så han ska bli så fin så... *L* Och en whiskeyflaska fick han också. Och jag drack ett par shots med min favvo.... Baja Päron! Såå gott! Hittade den på systemet när jag var där med mamma i torsdags kväll.. Påminner lite om Baileys i konsistens, fast med päronsmak. Kan det bli bättre? *L*

Det vankades ju dans på kvällen här i stan, Sannex spelade på Trombon. Det blev en ganska kul kväll, men synd att det inte var så jättemkt folk! Var e de Södertäljebor som klagar på att det inte händer nåt i stan, när det väl händer nåt??? Skulle tro att merparten av de som var där igår, inte var från Södertälje... Tråkigt!

Nu ska jag mumsa klart frukost, sen blir det ner i tvättis för att slänga i ett par maskiner med tvätt... Och så lite marknad på det... Mysigt så här på hösten tycker jag!

tjing tjing så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0