Tisdagssvammel

Jag försöker klura på den allra sista uppgiften i Utvecklingsgruppen. Ska alldeles strax börja med reflektionen över de två sista dagarna. Kommer nog inte bli så jättesvårt... :) Lite knepigare är det dock att skriva ner ett brev som ska vara riktat till en blivande deltagare av nästa omgång av Utvecklingsgruppen, som börjar i början av 2010. Har haft lite ideer surrandes i huvvet, så det gäller bara att få det nerskrivet också, inte det lättaste alltid!

Igår var jag till gymmet för första gången på typ en månad eller nåt. Det kändes bra måste jag säga, att komma tillbaka. Körde ca 1 timme på crossen och sen lite vikter. Ganska lagom början! Idag var jag där igen för min crosstimme... Sen kom det så mycket folk, så nästan alla maskiner var upptagna, jobbigt! Så det blev bara lite hantlar efter crossen. Som sagt, en lagom början.. :) Skönt att va igång igen, ryggen och benen behöver detta.. :)

Har gått och varit sugen på popcorn ett par dar nu, så jag ska stilla mitt begär tror jag minsann.. :) Mitt sug började göra sig påminnt förra veckan faktiskt, nån som nämde nåt i hissen på hotellet... *fniss* Och jag gör som vanligt, kryddar dem med lite grillkrydda... *mumsigt värre*

(bilden hittad på google)



tjing tjing sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0