Tisdagssvammel

Ja... Det har gått nästan en hel vecka sen jag bloggade senast... Det är dåligt, jag vet! Men tiden har liksom bara runnit iväg... Har haft en hel del tankar som snurrat runt i huvvet, funderingar som jag försökt komma på lösningar till.. Det är inte lätt ska ni veta!

Har glömt att berätta en sak... Har fått en ny härlig morgonrock av syrran! TACK TACK! Det är ju så, att min gamla som numera bor på soptippen, har varit på fallrepet alldeles för länge. Men det är inte lätt att få tag i en morgonrock i frotte nuförtiden.. Why??? För min del, så använder jag bara (eller oftast) morgonrocken när jag precis klivit ur duschen/badet. Och då funkar det liksom inte med en i fleece.... Eller hur? Men jag har världens bästa syster som själv var ute efter en ny och hittade på ellos. Hon beställde en till mig med, i ljuslila.... Såå skön! Kom att tänka på detta, eftersom jag precis klev ur duschen och har den på mig nu... :)

Tankarna då.. Ja, det är mycket som sagt. Imorgon är det dags för avlslutning på Utvecklingsgruppen. Resan ska ta sitt slut, och om jag ska vara ärlig, så ska det bli ganska skönt. Men ändå trist. Dessa träffar som vi haft (fjärde imorrn) har varit alldeles för sällan tycker jag. Tror jag skrivit det förut, men man hinner ju glömma bort... :( Det ska bli kul och intressant att höra allas redovisningar imorrn, tror de kommer klara det perfekt. Hoppas jag själv gör det också. Känner mig inte riktigt förberedd. Och jag får skylla mig själv, jag veeet! Har iaf bildspelet klart, hoppas det funkar att använda det...

Tog en snabb runda på stan idag efter jobbet, jag är på jakt efter nya skor.. Och varför i hela friden finns det bara stövlar vart man än går?? Och varför måste alla skotillverkare inbilla sig att alla tjejer har vader/anklar som är smala som tändstickor?? Jag bara undrar... Det är inte lätt att hitta skor, eller byxor för den delen som passar.

Men lite glad blev jag ändå.. Hittade mina jeansleggings som jag letat efter så länge, på H&M! De är i grått med dragkedja längst ner... Sköna och bekväma, har likadana i ljusblått. Sen slank det ner en ögonskugga också i grått/vitt/svart från H&M´s egna märke... Och en pensel plus tunna fingervantar från Lindex. Jag menar, måste trösta mig liiite när jag inte fick tag på några skor. hehe

Nog nu... Ska kika lite i matteboken, klura lite till... Sen försöka sova lite då...

tjing tjing! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0