VAR ska detta sluta... .

Detta trodde jag aldrig... Jag, Jessa, sitter på pendeltåget med datorn i knät... haha! 
Slog på datorn för att föra över lite kosing... Varför? Joo...
Skulle in på pressbyrån och köpa remsa... Men mitt kort funkade inte!
Faaan, paanik fick jag närapå.. Skulle ju med tåget..
Så jag fick skicka sms och få biljett den vägen.
Men sen visade det sig att pendeln var inställd och jag (och många andra) fick vänta en kvart på nästa..
Och jag som hade tänkt vara på plats en stund innan och få coola ner mig lite... Ehm, så blir inte fallet nu.. :(

Så jag känner som så att matteprovet kommer gå åt skogen, har noll koll där! Men redovisningen känns ganska ok... Har lite ideer om vad jag ska säga och så, sen får vi väl se hur det blir med det.. Hoppas det funkar med bildspelet, kommer nog va en hjälp på vägen... :)

Hm, få se hur mkt avslutningsmiddag och sånt man orkar med ikväll, eller om man hamnar på rummet med datorn i knät istället.. haha







(bilden hittad på google)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0