Alla knep är bra utom de dåliga....

Det har väl inte undgått någon som läser min blogg, att jag dragits med tandvärk i en vecka nu? Det har gjort ont som f-n.. Var till tandis igår ju, och de spolade rent. Blidde inte mer än så, ingen pencillin eller nåt annat, trots att jag tydligen har var på ena sidan... Var fortfarande svullen, om inte mer, imorse och ringde tillbaka till tandis. Men fortfarande får jag inget pencillin... *sucka* Så jag tog saken i egna händer och har nu ikväll haft två bommulspads ihoprullade, indränkta i koskenkorva nordic berries, instoppade i munnen. Detta vid två tillfällen... Känns som det hjälp litegranna eftersom det dragit ut lite skit. Får väl upprepa imorrn kväll igen.. Kanske blir en kul fredag kväll.. *S*

Försökte föreviga hagelstormen förut idag. Lyckades väl sådär.. *S* Men ganska fina bilder blev det, eller?

                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0