Där trodde jag fel!

Trodde jag skulle få sova lääänge idag, men där trodde jag fel...


Klockan var tre första gången jag vaknade, sen nån gång vid sju tror jag och strax före nio gav jag upp försöken och klev upp. Sitter här och försöker skriva på reflektionen, och det går.... Käpprätt åt skogen känns det som.. Det är inte så mycket kvar, men den lilla biten känns som världens längsta uppförsbacke. En tröst är väl att jag knåpat ihop bildspelet som jag förmodligen kommer använda mig av på presentationen...
Alltid nåt, eller hur??

Annars så bjuder denna lediga lördag inte på så himlans mycket. Ska hjälpa syrran lite med att köra henne med det sista från lägenheten som hon flyttade ifrån igår. Och så blir det lite middag i den nya lägenheten.. Mysigt!

Tar datorn med mig tror jag så jag kanske hinner skriva lite mer på läxan...

Tjing tjing så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0