Det går inte alltid som man vill...

Jag höll på och budade på plånboken jag ville ha in i det sista, men kom på en ganska viktig sak... Att jag inte hade råd med den, så jag fick ge upp... :( Att det där me pengar ska vara så viktigt... *S* Lite trist är det, men skulle tro att jag överlever ganska så bra ändå.. hehe

Helgen då.. Kom på att jag inte skrivit nåt om den, mer än att lägga ut videoklippet från Hågelby i lördags. Det var en kul, men kall kväll när Gamblers spelade. Trist också att det inte kom mer folk, hade hoppats på lite mer. Men de spelade ändå bra och var på bra humör, verkade det som. Kul kul! Annars hände det inte mkt mer, tvätt i söndags och en dag på soffan. Ganska spännande helg va? haha

Nu ska jag ta tag i lite disk, sen blir det nog sängen...
Så man kanske är något piggare imorrn bitti än vad jag var imorse....

tjing tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0