Det trodde jag aldrig

Nä, faktiskt inte!

Jag drog ju iväg till gymmet tidigare i eftermiddags, tanken var att jag skulle till stan först och sen till gymmet. Men det blev tvärtom, kan man säga. I alla fall, jag körde min timme på crossen och lite vikter efter det. Sen drog jag hem för att käka middag (är fortfarande mätt, konstigt nog... ) innan jag skulle till stan. Väl nere på stan, så mötte jag upp syrran som skulle hämta ut ett paket, sen kikade vi lite på BikBok och på Vila. Och där, på Vila provade vi byxor båda två... Syrran hittade jättefina svarta jeans som hon slog till på, och jag hittade ett par svarta byxor/jeans med dragkedjor på bakfickorna. Förut när jag har provat dem på Vero Moda, så kom jag inte i dem. Men det gjorde jag nu... Fattar ni sensationen, eller?? (därav rubriken.... ) Trots att vi var in sent på butiken, typ fem i sju (de stänger sju), så fick vi fin service och råd om storlekar osv. Jag kunde inte låta bli att köpa dessa byxor, så de fick följa med hem... Kanske blir dem imorrn kväll.. Ganska troligt!

Efter vår lilla spontana shopping, så blev det en stund i solariet, och det var såå skönt!

Nu ska jag ställa mig i duschen och fixa lite här hemma...

Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0