Fredagssvammel

Ligger i syrrans soffa med datorn i knät och filosofierar (stavas d så?). Väntar på att hon ska komma hem, hon blev försenad från jobbet pga att föräldrarna inte hämtar sina barn i tid (fast nu var det lite befogat pga en olycka på vägen till skolan). Det börjar kurra i magen, kanske man ska ta sig en tur bort till lilla affären och se om man hittar nåt gott så länge... hmm... För sen när hon kommer hem blir det gottigt till middag! Jepp, så är det när man bor granne med Grekiska kolgrillen.. hehe Nästan så det vattnas i munnen... *S*

Annars så har dagen gått väldans snabbt tycker jag! Men allt gick bra på jobbet, även om jag så här i efterhand upptäckt att jag beställt lite för lite "finkött" inför helgen... Hmm.. Men men, det får bli som det blir helt enkelt!

Ska nog resa på mig nu innan man somnar.. haha

tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0