Gaaahh...

Är det bara jag som har trubbel med bilder i bloggen?? Eller är det nåt som drabbat alla... ?
Lite tröttsamt med trubbel när man är på bloggarhumör... *Sucka*

Annars så har helgen försvunnit i ett rasande tempo.... Hjälpte syrran att köra lite saker igår till den nya lägenheten som ni vet.. Sen dog jag, nästan iaf. Helt slut! Trött som få och jag fattar inte varför. Kan ju vara mitt intag av värktabletter under en veckas tid nu som gör sig påmint? Är lite nojjig över inflammationen i tanden också, har inte riktigt gett med sig... :(

Hade ju lovat syrran att köra henne till Ikea idag, hon behövde lite nytt till nya lägenheten... Jag ska INTE handla sa jag, för jag köpte ju en massa när jag var där i torsdags... Men det slutade med nya gardiner, nytt bestickset, ny stekpanna och en grej till badrummet. Och flytljus... Gardinerna blev jättebra, de är lite mer täckande och släpper inte in så mycket ljus. Perfekt när man vill sova lääänge...:) Bildbevis kommer på grejjerna när det funkar här på bloggen....

Nu ska jag kika lite på tv...

Psst.... Är förresten lite lättad över att läxan är inskickad, även om det var i sista sekunden.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0