Inte min dag idag?

Jag hoppas dagen slutar bättre än den börjat.... Hade ont som f-n när jag vaknade, tog en värktablett.. Den har börjat verka nu, men det håller inte i sig så länge.... :( Ringde till tandis vid halv åtta och fick en tid kl nio. Skulle egentligen börja jobba då. Så jag ringde till jobbet... Ring *** och kolla om ni kan byta tid fick jag till svar. Inget om att, hoppas det går bra eller några tröstande ord. Det kändes väl sådär om jag ska vara ärlig... Och hur det ska gå med räkningen då... Det står skrivet i stjärnorna! Hoppas jag får lite kosing i nästa vecka....

Aja... Ska försöka trycka i mig lite mer youghurt och flingor..

 

 



(bilden hittad på google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0