Inte min dag idag

Just som livet började kännas någorlunda ok så åkte humöret ner till fotknölarna idag.. Hämtade ut bettan från bildoktorn och det blev inte billigt... *Sucka* Känns som att resten av denna månad fram till nästa lön blir.... TRÅÅKIG! Har ju också gått med tankarna att skaffa ny bil, men de drömmarna får skrotas som det ser ut nu... Trist som fan, men vad gör man.. Man måste ju ha råd också... De danser som är inplanerade får prioriteras bort verkar det som...

Borde ha börjat skriva på min reflektion ikväll, men har som sagt haft tankarna på annat håll. Ska göra nya försök imorrn, då jag är ledig och har hela dagen på mig... Blir ingen träning imorrn eftersom jag börjar känna mig krasslig..

Lite tycka synd om mig själv ord här, men dettta är ju min "dagbok" och jag behövde skriva av mig litegranna...
Funderar på att bädda ner mig och försöka sova lite...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0