Jag är på jakt!

Jepp, så är det. Jag har ju "fattat tycke" för jeansleggings, tycker det är himlans skönt och bekvämt! Men det är ett litet problem med detta, eller ganska stort iofs.. Det är ju som så att det verkar som att klädtillverkarna tror att alla har "kycklingben" och är smala som stickor. Det är inte många jeans, eller byxor,  som jag kommer i. Mina vader och dagens mode, de går inte ihop.. *sucka*

 Meen, jag har ju hittat ett par jeansleggings på H&M, i ljusblått, med dragkedja i vaden och i stretchtyg. Det ska finnas samma modell fast i svart/grått, har sett i Sofies Mode och hört från en kompis att det finns. Men inte på H&M här hemma, och inte på H&M´s webshop.. Jag VILL ju ha! Får väl leta vidare... hmmm

Och en kompis till syrran hade visst hittat snygga leggings på KappAhl i mörkblått, hmm, kanske vore nåt? Hoppas de finns kvar när lönen kommer om ett par veckor... *L*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0