Jag säger då det...

Det var inte min dag idag....

Mm, den började inte alls bra, kan jag säga! Klockan ringde vid sextiden och jag låg och drog mig i sängen fram till halv sju. Det var ju inga problem, egentligen. Duschade och tvättade håret igår kväll efter träningen, så jag behövde inte så mycket tid på mig... Trodde jag! Hade inpackning i håret, så det var bara till att skölja ur och sen föna håret. Meen.. När jag var klar med håret och masken, då var klockan plötsligt halv åtta.... Var fasen tog den timmen vägen, kan man undra??? Faan, tänkte jag... Ingen frukost, och framförallt, inget kaffe skulle hinnas med... :( Men men, jag hällde kaffet jag bryggt i en termosmugg som jag brukar ha i bilen... Kliver ut genom dörren och ska låsa.. Vad händer då? Joo... Då tappar fröken muggen i golvet, och det ekar i hela trapphuset. Så det var bara att gå in igen och hämta skurtrasa för att torka upp...  (&%#¤"&%&##&¤#) Stressad som jag var, när jag kom till bilen, så fick jag för mig att jag glömt mobilen hemma... Stannar på vägen och kikar igenom väskan, men där låg den! Alltid nåt... Kom nån minut sen till jobbet, men tror inte det gjorde så mkt... :)


Det är ju så, när jag inte får frukost eller kaffe på morgonen, då blir hela dagen helt väck! Fick med mig några mackor hemifrån som jag mumsade på, på stående fot, ihop med lite kaffe.. Behöver jag tillägga att jag hade en kopp i handen ganska ofta idag? hehe Dagen fortsatte någorlunda bra, om man bortser från att "min" köttdisk inte innehöll så mycket varor idag. Måste bli bättre på beställningarna till måndagar, så att grejjerna räcker längre... (fyyyy mig)

Efter jobbet skjutsade jag hem August, en jobbarkompis, sen styrde jag Bettan mot gymmet.. Mm, ni läste rätt! Jag är igång igen, och det känns ganska bra, måste jag säga...

Lite mallig är jag också, för jag klarade hela timmen på crossen idag (även om jag stannade till några gånger... *L*)

Efter crossen körde jag lite benpress och rygg, men sen tog hungern överhanden. 

Och här är jag nu!
Lite småseg och fundersam....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0