Planläggning - uppdatering 11 timmar senare

Funderar lite på hur jag ska lägga upp planerna för resten av dagen.. Det är inte lätt ska ni veta.
Var ju ner i tvättis och hämtade tvätten som ska hängas på tork här hemma alldeles strax. Så jag får gott hänga in den som hängt sen i söndags först.. hehe

Så dagens planer är som följer...

  • Hänga in tvätten från i söndags
  • Hänga dagens tvätt på tork
  • Diska
  • Storstäda - dammsuga, torka golv och städa badrummet 
  • Kika på matteläxan inför kursen nästa vecka
  • Fundera på morgondagens outfit
  • Till gymmet och vara lite duktig
  • Till stan och hämta ut recept
  • Ta ut lite pengar och klippa mitt kreditkort

Psst... Nästan allt fixat jue!

Den sista punkten.. Den har jag funderat på lite nu på förmiddagen.. Har ju ett kort, som jag använt lite för mkt på det senaste, och det är INTE bra, jag vet! Och jag kommer behöva använda det igen nu innan lönen kommer igen.. Så jag har en tanke.. Ta ut lite därifrån för att ha till nästa lön, och så klippa kortet och börja betala av på skulden. Hiss eller diss på det?




Kommentarer
Postat av: Åsa

Hiss på de tjejen!

2009-09-03 @ 15:50:28
Postat av: ia

2009-09-03 @ 20:18:20
URL: http://mariaocharne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0