Tisdagssvammel

Ni med gott minne kanske kommer ihåg att jag beställde lite saker från Haléns för en dryg vecka sedan? Hämtade ut mitt paket idag och blev lite besviken tyvärr! Tunikan kändes inte alls som jag trodde,  bh´n var lite stor i kupan även om jag tog den jag brukar... Och stövlarna kom jag i, men kändes ändå inte ok. Trist jue! Men lite glad, eller väldigt glad, blev jag över att jackan passade! Lite stor kanske, men skönt att få plats med kofta eller en tjockare tröja under... :) Första äkta skinnjackan jag äger... Inte dåligt!

Har fortfarande ont i nederkäken och i halsen när jag inte har nån värktablett i kroppen... Vad kan det vara?? Halsont som satt sig i käken också... Eller vidsomständerna som blitt inflammerade och det gått ner i halsen?? Ont gör det iaf... Ska ringa te tandis imorrn bitti och försöka få en akuttid. Lika bra att börja där för att se om det är tänderna som är bovarna....

Nu ska jag försöka skriva lite på läxan... Måste kika lite på matten också... Men det är inte lätt när man har annat som surrar i huvvet... *sucka*






(bilden hittad på google)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0