Torsdag

Idag har det gått i ett känns det som.. Klockan ringde strax före sju imorse, det var dax att tvätta litegranna. Det gick ju smärtfritt! Fick t.o.m. allting torrt! *kors i taket* Sen stod det en trip te Ikea på programmet, jag skulle köra mamma dit. Hon var på jakt efter två fåtöljer till sig och pappa, i modell Poäng. Fina och sköna måste jag säga! Det blev med stommen i ekfärg och svart tyg till sitsen. Najs Najs!

Själv hittade jag lite värmeljus, i min favvodoft och så lite vanliga. Slog även till på de fina lyktorna som jag suktat efter ett tag nu, jättefint sken i dem! Tog dem i färgen lila... Konstigt va? Nehe.... *S*  Hade bestämt mig för att köpa på mig lite mer nu, eftersom det ska betalas av och inte handlas på kortet nåt mer inom den närmsta framtiden iaf. Kanske en grej till, men det får vi se hur det blir med det.. *L*

Har för övrigt käkat mumsig middag idag; fläskpannkaka och köttsoppa, det ni! Fick lite pannkaka till matlåda också... *mums* Och så har jag bevittnat en hagelstorm utan dess like... Shit säger jag bara!


Nu ska jag kika lite på Idol, sen blir det nog till att skriva, skriva, skriva.....

tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0