Torsdag

... Och som vanligt är det en ledig dag.. :)

Har varit nere i tvättis och slängt i två maskiner, som alldeles strax ska hängas på tork. Hoppas bara det hinner torka, för när jag tvättade i söndags så hann inte allt torka, och det hänger fortfarande på ställningen här hemma. Lat? Ja, ibland så.. hehe Har inte haft ork eller lust att ta tag i detta. Men idag ska det bli ändring på det! Dax för en storstädning och lite plock här idag. Ska ta mig till gymmet senare idag oxå, hade jag tänkt. Bättre det än att ligga på soffan hela dagen, eller hur?

Har börjat fundera på att fixa till bloggen lite, igen.. Får se hur det blir med detta... Önskar jag kunde mer design och hade photoshop! Nån miljonär som kan köpa? ;)

tjing tjing så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0