Att våga??

Jag vill så mycket, men det finns inom mig. Har så mycket tankar, ideer och ord som vill ut... Angående jobbet.. Angående annat.... Men idag är det jobbet som tar upp mina tankar till största delen. Ligger i sängen på hotellet i Sundbyberg och försöker reflektera över allt som sagts och gjort idag, första dagen på kurstillfälle 3. Det är f-n inte lätt ska ni veta! Har aldrig varit i denna situation på jobbet förut och det känns tufft, psykiskt. Att tänka på MIG själv, att se utifrån MIG själv och mina förutsättningar. En sak jag ska göra, måste göra när jag kommer till jobbet på fredag, det är att ta fram utvecklingsplanen. Den är till för MIG och min utveckling. Jag MÅSTE få tid till detta för att kunna komma vidare och för att kunna utvecklas. Jag vet detta, men är inte lätt att våga ta steget att gå fram till chefen och ställa kraven... Jag har aldrig varit den som ställt krav och att börja med det nu efter tolv år, det är inte lätt att tänka om.

Jag vet vad som måste göras, jag måste våga ta steget...
Jag måste våga ta smällen....
Det är så jäkla svårt.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0