Beautynet.se

Jag har ju som ni läsare läst förut, börjat med "frisörschampo" och andra hårprodukter från frisören. Mitt hår mår bättre av det i längden och det lönar sig också, även om det är dyrt. Produkterna är dryga och räcker länge. Häromdagen fick jag meddelande på facebook om att alla medlemmar i facebookgruppen har 15% rabatt på hela sortimentet. Bra tänkte jag, eftersom mitt balsam börjar ta slut. (det är det som går åt först för min del.. ) Kikade in och beställde även en burk Smoothing Stuff som ska vara bra när håret är färdigfönat och plattat, för att motverka frissighet m.m. Det tog två-tre dagar, sen hade jag avin hemma i brevlådan. Det kallar jag bra service!Sen att sidan har sitt kontor/säte här i stan gör väl inte saken sämre... Även om det är så, blir det billigare att beställa via sidan än att köpa på salongen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0