Blääää!

Klockan är snart tolv... Borde ha försökt sova för länge sen egentligen... Men kunde inte låta bli datorn när jag kom hem från syrran. Måste kolla min mail och sånt viktigt... hehe Det var en grej som jag ville få bekräftat, och det stämde!

Gamblers ska spela i Köping imorrn, istället för Shake. Det är ju inte såå jättelångt härifrån, såg jag när jag kollade kartan... Kanske man ska ta sig dit? Fast... Vädret är ju inte så jätteskoj, och sen ska jag upp onödigt tidigt på måndag, för att ta mig till jobbet.. Hmm, men man vet aldrig vad som händer... *Tsss*

Ska väl stänga av datorn och luta mig tillbaka i sängen. Behöver nog all ork jag kan hitta till imorrn bitti, risken är stor att jag får skotta fram bilen...

 

Var är våren och solen och värmen???
Trött på snön! Jag upprepar:Blääää!






Gamblers under packen på Yesterday... Konstiga funderingar man kan få ibland... Eller nåt.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0