En söndag på jobbet

Vi har haft en dag på jobbet som kan beskrivas med: MYCKET ATT GÖRA! Jag förstår inte... Kul, absolut! Men, vad är det de handlar.. Känns som vi inte har några varor kvar.. Men det har i alla fall gått bra, det flöt på och det var inga störrre missöden idag heller... Det gillar vi!

Det enda som hände var att en tjej bytt bort sin tid (IGEN.....) och hennes ersättare missat vilken tid hon skulle börja, och kom då nästan en halvtimme sen... Visst, det kan hända, men när det ofta strular när tider byts bort så lessnar man till slut! Det går ju ut över oss andra, speciellt på söndagarna när vi har ett tajt tidschema med luncher och så... Aja... Vi klarade krisen och det löste sig till slut..

Jag upptäckte att vi haft extrapris på Findus olika frysta pytter och blev sugen på att testa den gräddstuvade. Har velat testa länge, men varit lite snål.. haha Men nu var det halva priset nästan och då slog jag till. Den var riktigt god! Har ni testat? Kanske inte det nyttigaste, men bra att ha när man vill ha mat snabbt... :D 

Imorrn är det dax att kolla över sortimentet på bakeoffbrödet, för det vankas leverantörsbyte och vi ska börja beställa helt nya sorter. Skoj med förändring, hoppas bara kunderna gillar det nya!

Soffläge en stund nu... Ska försöka förtränga att jag struntade i att åka till Köping... Nädå, det känns som ett bra beslut, är helt slut ju! Och så börjar jag tidigt imorrn... MEN det hade varit skoj....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0