Fint väder ute, men vad gör det för mig.....

Ååå.. Ni anar inte!

Är så satans godissugen, chipssugen så det finns inte...

Kanske för att humöret inte är det bästa, så man vill trösta sig med något....

Ska kika om det finns någon film i lådan att kika på.... Känner på mig att denna dagen blir en hemmadag för hela slanten, kanske tar mig till gymmet senare idag.. Just nu så känns det som att lusten och orken inte finns där. Verkar vara en återkommande känsla just på mina lediga torsdagar... Why??

Ska tillägga att jag är j-ligt glad att jag är ledig i helgen oxå, speciellt på söndag.. Så jag slipper se alla som ska köpa blommor och annat till sina käraste....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0