Fredag kväll

Funderar på om ifall man ska strunta i hockeymatchen (sverige möter vitryssland i os), ställa sig i duschen och sen hoppa i säng.... Och hoppas på att man slipper hostattackerna som höll mig vaken större delen av natten till idag... Ska ju orka med att jobba hela helgen, och tror det kan bli en tuff helg.. För om vädret blir sämre, så tror jag inte Järnaborna åker in till Södertälje för att handla mat. Då är det ju lättare att handla på hemmaplan... :S

Känns lite skumt att va hemma en fredagkväll, för så har det inte varit de senaste fredagarna...... hehe 
Men det är definitivt välbehövligt efter den här förkylningen jag haft i veckan...

Dansmässigt är det tomt fram till nästa helg, då ska man svänga sina lurviga på hemmaplan...
*SKOJ SKOJ*

Hittade denna fina bild på tulpaner på google. Kanske tar mig råd att köpa en bukett imorrn. Det piggar ju upp hemmet litegranna, måste jag säga!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0