Gamla favvos

Ni vet, jag har ju alltid tyckt om/älskat dansbandsmusik, ända sen jag kunde gå i princip.... Och de flesta vet om att mina favvos när jag var liten... Det var Sten & Stanley... Mmm, när jag var liten, typ sju åtta år, så var min stora kärlek Sten Nilsson.. haha! Jag är medveten om att gliringar kan komma angående det, men jag var ju pytte då... :D Tyckte då att det var skoj att han och mamma fyller år på samma datum.. *fniss* Tycker fortfarande om deras musik, även om det inte händer så ofta att jag lyssnar på dem...

Har sett dem live en gång, på Skansen för ett X antal år sen.. Hehe, var inte så stor då heller, hade köpt varsin ros till dem och var såååå nervös, ni anar inte.... *S*

Hittade ett klipp med dem från Dansbandskampen, när de spelade där i höstas. Rosor doftar alltid som mest när det skymmer... Fin låt tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0