Host å snörvel

Det var länge sen jag kände mig så här eländig... Jag brukar inte få förkylningar som sitter i speciellt länge, kanske en eller två dagar. Det är inne på tredje dagen, hostan känns värre, men ändå inte.... Jag är inte van vid att ha sån här hosta, så det känns nog värre än vad det egentligen är...

Jag är medveten om att det finns många som har det MKT MKT värre...
Men för mig är detta jobbigt som fasen...

Om jag orkar mig ut imorrn så blir det lite fönstershopping... Tänkte ta bettan bort till Expert och kolla lite på kameror.. Kanske be om lite tips, om vad som passar mig bäst.... ?
 
Men idag är det soffan, och försöka sova lite som gäller...

Blir en kopp Rooibos Te nu, sen en stödvila känns det som...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0