Inget är som väntans tider.....

Jag ställde klockan tidigt imorse, bara för att jag skulle komma tidigare till jobbet för att fixa med de nya bakeoffpriserna och etiketter... Meeen... Jag var onödigt trött imorse och sängen var väldigt skön. Det slutade med att jag kom till jobbet i vanlig tid... Som vanligt när jag planerar nåt utöver det vanliga... haha

Det har varit en lastbilsolycka på motorvägsbron i Södertälje... Långtradaren med våra varor sitter fast i köerna och vi går här och väntar... Snacka om att det blir massplock sen när väl varorna kommer.. OM de kommer. Fisken är också sen, även veckotidningarna.... *sucka*

Aja... Lunchen strax slut och det är väl bara hitta på nåt å göra...

Alltid finns det nåt!

 
Vi kommer ha Järnas mest välfrontade butik... hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0