Ja, just....

Jo.. Varför var jag hemma när jag var imorse.. ? 

Jag och min syster körde (jag bakom ratten förstås... ) upp till Uppsala och VIP-Restaurang där Kindbergs skulle stå för underhållningen. Det kändes lite som att vi inte skulle komma ihåg var vi skulle köra, men när vi närmade oss Uppsala och körde av avfarten, så kom minnet tillbaka. Ringde dock Vompa (tack) när vi kört en bit, och det visade sig att vi var på rätt väg.. :D Vi var ute i god tid och var framme på stället när det var en halvtimme kvar innan de skulle börja spela. Så vi hann småprata med Lotta och hennes vänner, hann t.o.m. hälsa på grabbsen lite innan det var dax för dem att äntra scenen. 

Och de spelade lika bra som vanligt, även om jag tycker att en viss låt görs bättre av ett annat favvoband... *L*
Vi blev förevigade på bild av restaurangens egen vimmelfotograf, och ska visa er sen när det kommer upp på deras hemsida.... Tror det blev godkänt iaf.. :D

De slutade ju spela ganska sent, klockan två... Det blev lite eftersnack, så gott det gick i den HÖGA volymen som discot hade... *sucka* Och strax efter tre styrde vi hemåt, och det gick även det smärtfritt, även om ögonlocken var nära att åka igen när vi närmade oss hemmet....

Ja, och resten vet ni ju... :D


(psst...... bilden lånad från Kindbergs hemsida, klicka på den så kommer ni dit)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0