Jag tycker inte om...

Att stressa! Jag gör verkligen inte det...

Man glömmer bort saker som ska göras, man hinner ofta inte med det man ska, håller på med flera saker samtidigt.... Men ändå så händer detta nästan dagligen... :( Vi är inne en period på jobbet som bara pekar spikrakt uppåt. Det är jätteskoj, kul att folk tycker om att handla hos oss. Men samtidigt så känner man sig maktlös, eller vad man ska säga... Man vill ju finnas där för alla, men det går ju inte, det är ju alltid nåt som blir lidande. Jag försöker få till allt som det ska vara, men det fattas något... Jag har inte så många avdelningar att ha hand om, men det är två viktiga avdelningar som alltid ska vara i toppskick, för de avdelningarna gör så mkt om de ger bra intryck när kunderna kommer in i butiken...

Aja... Det blir nog bra till slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0