Joooo!

Jag känner mig ganska nöjd just nu.. Lite småtrött, men nöjd. Jag var ju iväg till gymmet idag med, vill komma igång igen efter förkylningen. Idag blev det en halvtimme på gåbandet, då crossarna var upptagna. Sen blev det ledigt, och då blev det fyrtio minuter på crossen. Det gick lite segt, men jag är nöjd! Sen blev det tre olika maskiner för benen, lite hantlar och en magövning. Så skönt.. :D

Då var syrran klar, så vi åkte hemåt. Men först hämtade jag ut mitt paket som kom igår. Visste inte riktigt vad det var, men anade.... Och jag hade rätt! Det var adaptern till datorn, så nu funkar det igen.. Skoj, skoj!

Och så har jag fått preliminärt leveransbesked på kameran, den 5 Mars är det sagt att den ska komma. Hoppas det blir så! Hittade en supersnygg kameraväska igår, men lite dyr kanske? Fast iofs, har man investerat i en sån kamera så gör väl inte femhundra så mkt.... haha        KOLLA HÄR!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0