Klubbkväll på Make Up Store

Mm, kikade in på deras hemsida och såg med glädje att det är klubbkväll nästa vecka! :D
Då är det en månad sen jag blev medlem, men har fortfarande inte fått nåt mail, eller kan inte logga in på clubdelen på hemsidan. Får väl höra med personalen nästa vecka, kanske de inte registrerat min ansökan? Skumt isf...

Aja, jag har ändå medlemskortet och borde ha behörighet till klubbkvällen, kan tyckas! Och då tänkte jag passa på att köpa en ny foundation, är himlans nöjd med den jag köpte när jag varit på kursen. Kanske det hamnar nån glitterskugga eller highlighter i påsen också... :D



CREAMMatt foundation 



MILKYWAY Higt tech lighter - Milkyway eller Platina

TRI BROWTri Brow - Funkar ju även att använda som eyeliner, med pensel...




(Bilderna är lånade från Make Up Store, klicka på vardera bild för att komma till produkten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0