Lite sånt som man egentligen inte borde gjort kanske?

Jag hör till en av H&M´s bästa kunder, enligt dem iaf.... För igår fick jag ett presentkort på 100kr, plus några rabattkuponger, 50kr på dam, 50kr på herr och 20% på makeup. BRA tyckte jag, för då kan jag köpa nya mascaran från Maybelline... :D

Meen,  makeupkupongen gäller ju nästa vecka... Fast, mascaran ramlade med i påsen ändå.. hehe Och så ett par jeans, hör och häpna! Plus ett linne till dem.. Mm, jag vet att jag skrev att jag måste hålla i pengarna... Men när jag kommer i ett par jeans av den modell jag velat ha länge, länge så kunde jag inte låta bli.. Ni vet säkert hur det känns... *L*

Tänkte ha jeansen och linnet på lördagens dans, så då får ni se hur de ser ut... :D
Nu ska jag fixa middagen, korvstroganoff tror jag det blir..


Denna mascara blev det.. :D
Den som jag köpte från Max Factor (false lash effect)
för några veckor sen får syrran ta över, den är oöppnad.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0